Известие

Collapse
No announcement yet.

Просто 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Просто 33

    Темата която пускам се отнася за колата която си купих -Алфа Ромео 33Тя е произведена 1991 с 1.4л. двигател Бош Джетронинг и е червена на цвят.
    История Внесена в Гърция където е карана 1 година.Там получава лека вдлъбнатина на предния калник и задната врата.Момчето от което я взех я купува и кара една година и си взима по-нова кола като 33то остава да седи в един гараж.И така седи 1 година докато не я взех аз
    По колата няма никъде ръжда като изключим 2 петънца отдолу на резевната гума, мястото отвън.Газова уредба никога не е имала и няма да има.Естествено има и эабележки,но те са чисто естетически и толкова леки,че лека полека до пролетта са оправени.По сериозните са липсата на ръчна ,и че при над 90 км. едното задно колело започва да вие.Някакъв маистор при които водили колата заради това колело ги успокоил,казал им че няма смисъл да се прави и наи-много като карат с 90 и нагоре понякога да блокират задните колела
    Наи-вероятно трябва да сменя лагера.

    Чета на много места,че не е харесван този джетроник.Доколкото разбрах за 1.7 не е добър,но за 1.4 става.Може ли с прости думи някои да поясни.
    Имам и ламбда сонда.За пръв път ще имам такова нещо и се чудя какъв ще е ефекта ако реша да си правя поръчкова генерация и я махна.

    Не слагам още снимки понеже колата не е при мен все още.
    Предполагам доста хора се чудат какво става с жулиетата.Ами провалих се и ще изчакам да мине зимата и после с нови сили и хъс ще трябва да стане.

  • #2
    Честита придобивка, само да те коригирам с този инжекцион е или 1.5 или 1.7
    33 1.7 8v 4x4 92г.-ex , 155 2.0тс 8v-ex
    166 2.4 jtd 150 03г.

    Comment


    • #3
      Честито!
      Това ли е колата?
      http://www.mobile.bg/11289056955168498
      1.4 с джетроник не се среща често. Преди време видях комби 4х4 с този мотор
      Това са някакви междинки дето им викат. От първите 33 3-та серия с инжекцион...да се чуди човек на тях карбуратори ли да им кичи или да слага Марели...
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • #4
        Инжекционите на 1.3 или 1.4 (един и същ мотор, просто е различно обозначението) са само Магнети Марели. На 1.5 се слага само Баш Джетроник и нищо друго, на 1.7 8Vсе слага Бош Джетроник, а след края на 92' се слага Бош Мотроник MP 3.1
        На 1.7 16V се слага само Бош Мотроник ML 4.1

        Това са инжекционите монтирани на 33, така, че както е казал колегата по-нагоре, моторът ти е или 1.5 или 1.7
        На главите, ако мотора е 1.7 си пише отдолу между 2-те изпускателни тръби (за ориентир)
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Гледам че е станало голямо объркване с този инжекцион.Не съм споменал,че този не е оригиналния.Слаган е от друга 33ка която според думите на момчето също е била 1.4,но там вече може да се е объркал и да се окаже 1.5.Така или иначе ще я снимам.Интересното е че по документи,които още не съм ги видял,пишело че е 77кW.
          Иначе колегата митко е прав,това е колата.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
            Гледам че е станало голямо объркване с този инжекцион.Не съм споменал,че този не е оригиналния.Слаган е от друга 33ка която според думите на момчето също е била 1.4,но там вече може да се е объркал и да се окаже 1.5.Така или иначе ще я снимам.Интересното е че по документи,които още не съм ги видял,пишело че е 77кW.
            Иначе колегата митко е прав,това е колата.
            77kW са първите 1.7 с Джетроник и катализатор.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              честито брат, имам много излишен чарколяк - не се притеснявай да си искаш

              колегата Уилямс е от Пловдив също, няма да е лошо да се запознайте ако не сте го направили вече де
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • #8
                Колата си се оказа 1.4 както и 33ката от която е свален инжекциона.А за мощноста съм излъгал-63kw е.Когато я запаля от ауспуха излизат капки вода.Това проблем ли е,или се дължи на това че не е карана известно време и се образува някъде конденс.
                На някои да му се намира механизма които държи затворен предния капак,седи на преградата между двата амортесиора?

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
                  Колата си се оказа 1.4 както и 33ката от която е свален инжекциона.А за мощноста съм излъгал-63kw е.Когато я запаля от ауспуха излизат капки вода.Това проблем ли е,или се дължи на това че не е карана известно време и се образува някъде конденс.
                  На някои да му се намира механизма които държи затворен предния капак,седи на преградата между двата амортесиора?
                  Най-вероятно е конденз.
                  Дъртата от подписа, когато е студена винаги плюе капки вода...абе и фичката, но по-малко.
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #10
                    Малко да събудя темата.Не че има нещо интерестно.Колата си върви,малко тропа като каляска.Има доста дразнещи шумове вътре в купето,таблото дрънчи като катедрала,а и има някакво ужасно дрънчене от пасажерската врата.А пък лагера отзад ме повече от 70 не вдигам,че вие ужасно.Въобще има какво да се подобрява.
                    Благодарение на колегата Уилямс предния ми капак ще се затваря.Днес си сложих от старата 33ка ръчната,че тази беше счупена.
                    Бихте ли ми казали какво масло да доливам на реиката,че тече от някъде и като тръгна да го сменям какво да бъде?
                    На скоростния лост плата които го обгражда седи свободно.Как мога да го застопора за конзолата?

                    Comment


                    • #11
                      За масло нямаш голям избор Dextron || ili ||| се тая 3 е с някакри подобрители уж .
                      За кожята на скоростния ко да ти кажя на 4 щипки пласмасови е те са ти счупени или 5 бяха нз , аз лично взех от втора серия техните са гумени и със канаконлит го залепих и сега няма махане,че зе да скърца иска да се смаже ама няма как сега.Затова ако я правиш тая интервенция първо смажи лостовата система . За хвърлянето на вода през изходната дупка значи на студено бръмчило значи , че става добра смес и изгаря пълноценно ,тей че радвай се ,че плюе.
                      Last edited by RaIDeR; d.m.y г., 13:18.
                      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                      Comment


                      • #12
                        Колега, и на тебе ще кажа като на Данчо!
                        Ела и вземи един добър мотор 1.4.
                        Заедно с инжекционе де!
                        1.4 ще си остане моята краста.
                        Абе не моа да ви гледам така , бе!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Колега, и на тебе ще кажа като на Данчо!
                          Ела и вземи един добър мотор 1.4.
                          Заедно с инжекционе де!
                          1.4 ще си остане моята краста.
                          Абе не моа да ви гледам така , бе!

                          Стига с тоя умрел 1.4 бре, само инжекциона му убав. Па може и просто заради инжекцията да ти харесва
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #14
                            Прав си!
                            Стария имаше брилянтно държане във всичките обороти.
                            Тоя, ако не го опъна с над 2500-3000 оборота, плюе, киха и подритва като катър. На газ се държи много по-добре.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Прав си!
                              Стария имаше брилянтно държане във всичките обороти.
                              Тоя, ако не го опъна с над 2500-3000 оборота, плюе, киха и подритва като катър. На газ се държи много по-добре.
                              Моя хладилник поема и с под 1000 оборота , но съм с Бош ML 4.1 , който е доста по-читав инжекцион от Джетроника. Пък и нямам дебитомер, което мноооооого ме радва. Върви в целия диапазон, без най-високите обороти, но това е заради тясната генерация, която е едва 38мм след паяка. Благодарение на тая рестрикция върви като Голф във ниските обороти.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment

                              Working...
                              X